שבדיה – אתם מכירים אותה?

הצהרת ראש הממשלה השבדי בדבר נכונותו להכיר ב"מדינה פלסטינית" גרמה ל"חגיגה תורנית" באמצעי התקשורת שלנו שכמו תמיד מלווה בחצאי אמת ובהסתרת העובדות.

כאן במאמר ננסה להזכיר מעט מהעובדות הללו.

       שבדיה והיהודים

אם תגיעו לשבדיה – הרושם ההתחלתי הוא שהגעתם למדינה צפון אירופאית שקטה, תרבותית, לא משתתפת במחלקות בינלאומיות, אך הרושם מטעה בגדול – המדינה הצפונית למעשה אף פעם לא הייתה ניטרלית בנושא היהודים, היא תמיד הייתה אנטישמית. להבדיל מכל מדינות אירופה כמעט, שבדיה הייתה ריקה מיהודים עד סוף מאה ה- 18 אף על פי שכבר בשנת 1680 מלך שבדיה התיר ליהודים להתיישב שם, אחרי כשנתיים הם גורשו משם על-פי "דרישת העם", היו גם אלה שהכריחו את היהודים להמיר את דתם כדי שיוכלו להישאר במדינה. הנוכחות הרשמית של היהודים בשבדיה החלה בשנת 1772 (וויקיפדיה), ומאז חיו שם קהילות קטנות של יהודים, אך "אהבה גדולה" ליהודים אף פעם לא הייתה.

במלחמת העולם השנייה שבדיה כאילו לא השתתפה – היא הכריזה על ניטראליות אך תמיד הייתה שם העדפה כלפי גרמניה הנאצית, מפלגות נאציות פרחו וגם יתר המפלגות כולל הסוציאליסטיות תמכו בעצם בגרמניה ועזרו לה בדרכים גלויות וגם בסתר.

חייבים להדגיש שחיי יהודי שבדיה ניצלו בזכות הניטראליות הזו, אך רוח האנטישמיות שם התחזקה מאוד בזמן המלחמה ובעיקר בקרב האצולה השבדית, זה היה מורגש גם לאחר המלחמה במקרים שנציגי 220px-Folke-Bernadotteשבדיה מונו (בגלל הניטראליות!) בתור בוררים בסכסוכים בינלאומיים, בעיקר ביננו ובין הערבים. הדוגמה הידועה – הרוזן ברנדוטFolke Bernadotte (המתווך מטעם האו"ם) שהציע בשנת 1949 לגזור ממדינת היהודים הצעירה את רוב שטחה ולהעבירו לערבים ובעצם לבטל את קיומה. מהצד השני (כנראה כדי להשתיק את הביקורת על השיתוף פעולה עם גרמניה) שבדיה ב-1947 תמכה בהחלטת האו"ם על הקמת שתי מדינות בשטח המנדט הבריטי.

לא כל השבדים היו אנטישמים: הדוגמה הבולטת היא של ראול ולנברג  (Raoul Wallenberg) , ראול ולנברגהדיפלומט השבדי בבודפשט, אחד מחסידי אומות העולם שהציל בזמן המלחמה אלפי יהודים, אך הרוב המכריע של העם היה ונשאר אנטישמי.

         שבדיה אתמול

 בעשורים האחרונים שבדיה נהפכה למדינת הגירה – בעיקר הגירה מוסלמית מארצות המזרח התיכון ואפריקה . לפי נתוני רשות האוכלוסין של שבדיה משנת 2009 (תודה ליהודה בלו שחקר את הנושא): "הגרו לשם 2359 ילידי ישראל…  בינם רוב רובם  הם ערביי ישראל. לעומתם, בשבדיה יושבים 12745 ילידי אפגניסטן, 5500 ילידי בנגלדש, 117919 ילידי עיראק, 59922 ילידי איראן, 23701 ילידי לבנון, 9161 ילידי פקיסטן, 3232 ילידי העם המתקרא פלשתיני, 19646 ילידי סוריה, 40776 ילידי טורקיה, 56127 ילידי בוסניה, 3379 ילידי מצרים, 8963 ילידי אריתריאה, 7038 ילידי מרוקו, 31734 ילידי סומליה, 3874 ילידי תוניסיה, ויוצאי מדינות מוסלמיות אחרות"

בשבדיה הם קיבלו את כל התנאים הסוציאליים של מדינת הרווחה העשירה, התבססו והצמיחו דור שני ושלישי של אזרחים מוסלמים "שווי זכויות" בעוד השפעתם הלכה וגברה. זרם המהגרים שם לא פסק אפילו ליום אחד – מעניין שמהגרים נוצרים שהגיעו לשם מעיראק וסוריה לא התקבלו וגורשו.

         שבדיה היום

אנו יודעים ששום חטא לא נשאר בלי עונש, גם לגבי האדם הפרטי וגם לגבי האומות – והעונש עבור האנטישמיות של עמי אירופה היא ההגירה המוסלמית: היום כשני מיליון בני אדם מתוך 9.5 מיליון התושבים בשבדיה הם מהגרים או דור שני ושלישי להגירה – יותר מ-20% של אוכלוסיית שבדיה הם מוסלמים. בתנאים שהם קיבלו שם והריבוי הטבעי שלהם כל שנה מגיע לשיאים חדשים – השם מוחמד הוא כבר הנפוץ בין השמות של התינוקות שנולדים שם.

לא יעבור זמן רב ושבדיה תהיה מדינה מוסלמית והעם השבדי המוכר לנו יעלם.

בינתיים המהגרים כבר מותירים חותם בכל תחום של חיים במדינה: אונס נשים שבדיות ע"י המוסלמים הפך לתופעה יום יומית, כמו גם הוונדליזם הפושה בכל מקום האפשרי, רצח שהיה פעם מעשה נדיר במדינה הצפונית הפך לתופעה שכיחה.

מספר דוגמאות מן השנים האחרונות

בסוף מאי 2013 היו בשבדיה מהומות מוסלמים שלפי התקשורת המקומית היו תוצאה של "קשיי החיים" (הם משקרים בדיוק כמו התקשורת שלנו) – למעשה פעולות הג'יהאד היו מתוכננות ומאורגנות ע"י כנופיות מוסלמים על-מנת להשליט פחד על השלטונות ועל האוכלוסייה המקומית. אפילו מימון המהומות הגיעה מעיריית  שטוקהולם Stockholm) ) למען: "קבוצת פעילי נוער", גם בימים שקטים הכנופיות שלהם מסתובבות ברחובות הערים כדי להשליט פחד על האוכלוסייה והמשטרה מפחדת להתקרב אליהם.

סרטון מזעזע על האירועים מראה את הכל (זכויות יוצרים SwedishNewsReports) :

·   הודעה: גיל הצפייה בסרטן הזה הוגבל בהתאם להנחיות הקהילה שלנו ( "Barra Barra" (iTunes

פורסם בתאריך 21 במאי 2,013

 

סיפור נוסף על עיתונאית מוסלמית צעירה Amun Abdullahi , מהגרת מסומליה, שדיווחה על המרכז הקהילתי שאליו נשלחים ילדים מוסלמים לאחר הלימודים בבית הספר והופך אותם לקיצונים ולטרוריסטים ומחבר אותם לארגון הטרור אל שאבאב  (Al-Shabab)   הפועל במקומות שונים באפריקה. בעקבות הדיווח היא קיבלה איומים על חייה, מצד המוסלמים, המשפחה הפנתה לה עורף ויותר מזה: עיתונאים ואנשי תקשורת מהשמאל הביעו כעס, ותקפו את המאמר. בראיון איתה היא אמרה: "שוודיה הפכה מסוכנת יותר (בשבילה) מאשר מוגדישו" סרטון עם ראיון:

Somali Journalist: PC-Media makes Sweden "more dangerous than Mogadishu"

המצב הגיע עד כדי כך ששלטונות, התקשורת וחוגי האצולה השבדית מפוחדים פחד מוות מהמוסלמים. לא פלא שמלך שבדיה קרל גוסטב ( King Carl Gustaf) והמלכה סילביה צולמו באירוע ציבורי לובשים צעיפים "פלסטיניים" הנושאים סיסמה האנטישמית: "אל אקצה הוא שלנו ולא בית המקדש שלהם". אחרי פרסום הצילומים וגל המחאה הם ניסו להסביר שקיבלו אותם מפליטים עיראקיים בחגיגות 40 שנה להכתרתו של המלך והם לא ידעו מה היה כתוב על הצעיפים.

מלך שבדיה

 נסכם בסרטונו של פט קונדל  (Patrick "Pat" Condell) , סופר, קומיקאי ואישיות אינטרנט (בערוץ YouTube של Condell  יש 211809  מנויים  ולמעלה מחמישים מיליון צפיות וידאו – נתון 2014) מספיד את שבדיה – מדינה שהתאסלמה ממש. כדאי מאוד לראות את סרטונו "להתראות לך שבדיה":

Goodbye Sweden HEB SUBS להתראות לך שוודיה إلى اللقاء أيها السويد

Rock n Roll

 פורסם ב- NEWS1 ב-12.10.14

פוסט זה פורסם בקטגוריה אסלאם, אקטואלי, העולם מסביבנו, עם התגים , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על שבדיה – אתם מכירים אותה?

  1. פינגבאק: מנהיגי האסלאם: ”אנו נשלוט בעולם!" | מיומנו של זקן השבט

כתיבת תגובה